spring voorbij de navigatie
{{stentor.needs-javascript}}

Overige vragen

Als u uw vraag hieronder niet kunt vinden, gebruikt u dan het feedback formulier om uw vraag aan ons te stellen.

 

  • Kan ik hout afkorten als ik dit bij jullie kom afhalen?

    De vestigingen beschikken over een afkortzaag (m.u.v. Breda, Brielle, Den Bosch, Dordrecht, Eindhoven, Emmeloord, Gorinchem, Huizen, Steenbergen, Tilburg en Zwaag), waar u het gekochte hout kunt afkorten. Wilt u het hout gezaagd hebben over de lengte, haaks of ingekeept? Dit is helaas niet mogelijk in onze vestigingen, echter kunnen wij dit wel door een extern bedrijf laten uitvoeren. Wij adviseren u om de vestiging voor het afhalen van de bestelling te informeren over de gewenste zaagopdracht. Hierdoor kan de vestiging tijd reserveren voor het zagen. Wanneer uw bestelling wordt gezaagd, is er sprake van maatwerk. Bij maatwerk vervalt het recht van retour.
  • Kan ik plaatmateriaal op maat laten zagen als ik dit bij jullie kom afhalen?

    Alle PontMeyer vestigingen beschikken over een platenzaag. Met de platenzaag kan verticaal en horizontaal worden gezaagd. Wij adviseren u om de vestiging voor het afhalen van de bestelling te informeren over de zaagopdracht. Hierdoor kan de vestiging tijd reserveren voor het zagen en u informeren over de zaagkosten. Wanneer uw bestelling wordt gezaagd, is er sprake van maatwerk. Bij maatwerk vervalt het recht van retour.
  • Kan ik gips of cementgebonden plaatmateriaal laten zagen in de vestiging?

    Het is niet mogelijk om gips of cementgebonden plaatmateriaal in de vestigingen te laten zagen. Door het zagen van gips of cementgebonden plaatmateriaal komt fijnstof vrij. Onze zaagmachines hebben niet de mogelijkheid om het fijnstof af te voeren.
  • Kan ik gezaagd hout of plaatmateriaal laten bezorgen?

    Nee, het is niet mogelijk om gezaagd hout of plaatmateriaal te laten bezorgen. Alleen op de afhaalvestigingen staan zaagmachines. Aannemers en timmerlieden verzagen hun hout en plaatmateriaal op de bouwplaats. Bovendien is de aanwezigheid van de klant bij het zagen een voorwaarde voor het zagen in de afhaalvestiging. Zo worden fouten voorkomen.
  • Mijn adresgegevens zijn gewijzigd, hoe pas ik dit aan?

    U kunt bij PontMeyer niet zelf uw adres wijzigen. We hebben namelijk veel klanten die op rekening kopen. U kunt uw adres wijzigen door een e-mail te sturen naar klantenadministratie@pontmeyer.nl. Graag vernemen wij uw nieuwe én oude adresgegevens. Indien u een zakelijke klant bent, wordt het adres aangepast zoals vermeld in de Kamer van Koophandel.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

    Indien u al een website account bij ons heeft maar uw wachtwoord bent vergeten, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen door HIER te klikken.